Nattfjaril

Re: Dagens tre positiva

ons sep 05, 2007 11:54 am

1. jag jobbar bara halva dagen.
2. (hoppas det håller i sig) det är inte skitdåligt väder, och jag har "gott" om tid ikväll för att gå ut med min katt.
3.jag vågade skicka ett mejl till alla på mitt jobb och fråga om jag kunde få skjuts till skolan (det är ca 4 km dit)

juuliiia

fre sep 07, 2007 1:05 pm

Tar några positiva från igår också.
1. Jag hade tre möten igår, 1 uppföljningsmöte, ett husmöte och ett möte på gymnasieslussen. alla gick bra. på gymnasieslussen ville dom kolla hur lätt/svårt jag har för skolämnen. Hursomhelst så gjorde jag 3 test, sammanlagt på alla dom så fick jag 57 p... av 60! OJOJOJ, det va inte vad jag hade väntat mig, jag blev så glad så självklart va jag tvungen att skryta om resultatet för soc, bup och all personal som jag har i huset. plus alla som jag träffade den dagen som jag kände. det va lite överraskande..
2. Uppföljningsmötet idag gick bra också.
3. Äntligen fått dom flesta journalerna, tjatat i år nu. om det egentligen är positivt eller negativt lär märkas. jag vet att jag kommer bli arg och ledsen, men jag VET också att jag kan hantera känslorna som kommer upp. det blir inget skada för sådant heller längre. har tagit det väääääldigt hårt det som jag läst förut, och med all rätt, för det står inte alltid så roliga saker. men jag känner på ett sätt att jag håller så att släppa det livet som jag levt förut, och det vill jag ju, på dom flesta sätten, men jag vill inte glömma.

Storasyster

lör sep 08, 2007 11:09 am

1. Ska åka in till Genève och träffa en tjej som jag lärt känna över internet.
2. Förkylningen bröt aldrig ut med full kraft
3. Är ledig

Shantaram

lör sep 08, 2007 3:07 pm

1. Jeg har sovet hele natten (det er lenge siden sist) og faktisk helt fram til klokka 13 idag Very Happy
2. Det er lørdag og friiiiiiiii Mr. Green
3. i dag skal jeg bare prøve å lese litt pensum (bedre sent enn aldri Rolling Eyes ), se tv og spise masse snop Razz

Helen

sön sep 09, 2007 12:53 am

Idag blir det lätt att hitta tre positiva!

1. Jag har två goda vänner på besök som just nu ligger och sover i min bäddsoffa.
2. Jag har varit på dop idag, en jättesöt liten kille vars föräldrar också är goda vänner. Det var mest släktingar där och inte så många kompisar till dem, så det kändes extra fint att få vara en av vännerna som var bjudna.
3. Dagen avslutades med en ett år försenad examens- och inflyttningfest hos en kär vän som jag träffar alldeles för sällan. En ganska lugn kväll, men med många fantastiskt goda samtal och med många kära och omtyckta omkring mig.

Nu ska jag sova, imorgon ska jag jobba lite och sen åka till IKEA och köpa lite mer möbler och grejer till min lägenhet.

Celli

sön sep 09, 2007 9:18 pm

Folk svarte på mitt innlegg! ^^ Jeg ELSKER når folk svarer på mine innlegg...

Shantaram

ons sep 12, 2007 3:57 pm

På tide å lete fram dagens tre positive Smile
1. Jeg har fått lønn - og vært på shopping Very Happy
2. det er sol ute
3. Jeg skal reise på kurs i morgen, og begynner å glede meg!

BARBIESLUT

fre sep 14, 2007 8:36 pm

- Jag fick åka hem från sjukhuset efter tre dygn där Very Happy
- Jag har ätit ganska bra och behållt det
- Jag har kramat min kompis mycket för hon är värd det

stjerneras

fre sep 14, 2007 9:06 pm

Dagens tre positive;

- Mamma har kjøpt lerret til meg, så jeg kan male hele natten!
- Jeg har bare hatt ett angstanfall i dag.
- Jeg ligger med hunden min i sengen og vi skal gå en laang tur etterpå!

Anna

mån sep 17, 2007 9:31 pm

1. Orientering i skolan idag och strålande sol i blåbärsriset Cool
2. Jag tog fram matteboken igår, det var länge sedan men kändes finemang!
3. Busstiderna har ändrats och går var tionde minut nu (Passar mig som brukar missa bussen... Rolling Eyes )

Kram på er!

Återgå till "Positivt forum"