Sandra

Re: Dagens tre positiva

tor okt 11, 2007 10:23 pm

tre positiva för dagen:
vaknade till världens bästa post Very Happy
jag har varit på teatern och gjort saker och ting
fick dessutom snackat med kära teaterkollegor hjarta

Emma

fre okt 12, 2007 6:09 pm

Mina tre positiva är:

En av mina lärare började gråta idag på mitt betygssamtal för att hon blev så glad för mig skull eftersom det har gått så bra det senaste året. Dessutom sa hon att en annan lärare som till det yttre är rätt hård har sagt att jag är begåvad.

Jag ska åta tacos och se på Idol med min pojkvän, hans kusin och kusinens flickvän. Det ska bli supermysigt, men jag är lite nervös för jag har besämt mig för att äta kött ikväll, första gången på tre år.

Min pojkvän kom och pussade mig i skolan på hans lunchrast hjarta

Shantaram

lör okt 13, 2007 7:32 pm

hjarta hadde besøk av min kontaktperson i psyk.team, som var så glad for at jeg har utviklet meg så mye og har blitt så bra, sånn at hun bare måtte gi meg en klem Very Happy

hjarta det er lørdag og fri Mr. Green

hjarta ute regner det, men inne i stua mi er det godt og varmt, og mange tente lys Smile

Hine

mån okt 15, 2007 12:35 pm

Mina tre positiva, lite svårt att komma på eftersom jag är hemma och mår ganska dåligt, men jag ska skriva ändå:

1. Ska försöka ta mig till teater-repet ikväll. Om jag orkar kommer det bli bäst, som vanligt! hjarta
2. Det är höst, jag gillar det.
3. Jag lyssnar på musik nu, det hjälper alltid.

Innie

mån okt 15, 2007 10:48 pm

Emma och giveiton; jag blir så glad när jag läser era ord om framsteg och att ni faktiskt får dem bekräftade av andra runt er - det är sååå starkt jobbat! party
Hine: hoppas du kom iväg på teater-repet så du kunde få lite ljus och värme en mörk kväll. Det är du värd hjarta

Och så mina tre positiva;
1. Jag hade mina nya glasögon på mej i skolan idag och fick en väldans massa komplimanger för dem! (jag har aldrig någonsin haft brillor förut, så det känns väldigt ovant..)
2. Började skolan först efter lunch idag, så jag kunde sova lite extra, ta en långpromenad i skogen i morse och sen sitta hemma och plugga i min takt - det gillar jag.
3. Efter en kväll lite ur gängorna och lite lätt tentaångest kom min galet snygga granne hem och jag stod och snackade med honom en halvtimme på min altan - dessutom fick jag en go kram av honom och nu orkar jag faktiskt le lite igen åt allt skolkaos - typsikt bra Mr. Green

Nattfjaril

lör okt 20, 2007 7:01 pm

Hmm. Det händer mycket numera, blandat positivt och negativt... de här är väl egentligen inte enbart från idag men...

1. Jag har fått igen mina nycklar som jag tappade i början av juli! (och det var ingen dröm - som alla gånger förut)
2. Jag och min pojkvän (som då och då har varit Ex pojkvän) är tillsammans igen och löser de problem som har varit och det ser ljust ut!!!
3. Jag har städat mitt badrum så att det är renare än vad det var när jag flyttade in i min lägenhet för ett år sen Smile

Storasyster

sön okt 21, 2007 3:57 pm

1. Jag är så glad över att jag tar för mig i mitt nya vänskapsförhållande. Det var länge sedan jag kände mig så omtyckt på rikktigt.
2. Drack mjölk och åt tigerkaka framför en bra film igår
3. Sov gott inatt, vilket antagligen gör mig lite trevligare

Shantaram

sön okt 21, 2007 9:36 pm

Dagen i dag har ikke vært den beste...men det er vel da jeg må finne dagens 3 positive!

1. Jeg har lest i en kjempespennende bok (ikke pensum da, men Rolling Eyes )
2. det er fint høst-vær ute Smile
3. Jeg fikk godkjent oppgaven min i Praktisk Teologi som jeg trodde jeg hadde strøket på party party party

juliet

sön okt 21, 2007 10:05 pm

1. Träningen gick bra
2. Min nya säng har kommit,katterna älskar den!
3. Skönt väder idag,inte så kallt

Sandra

sön okt 21, 2007 11:03 pm

jag vaknade till lyxfrukost och tilltalet "allt för dig bossen" Razz
det var en mysig kväll i kryptan med bra och träffande tema
jag kände mig ganska stark trots att min expojkvän (som förut alltid skrämt livet ur mig sen det tog slut) satt i samma rum Very Happy

nu ska jag dessutom sova gott och får nästan ihop nattens timmar till ordentlig vila!

Återgå till "Positivt forum"