Nattfjaril

Re: Dagens tre positiva

fre jan 11, 2008 2:18 am

Bra hårdag Wink
Var på plastparty (tupperware) och hade inte shoppat byxorna av mig när jag kom hem.
Jag har haft bra "flyt" hela dagen och är full av energi (om det sen är bra å va de klockan halv två på natten går väl diskutera...)

Shantaram

mån jan 14, 2008 8:48 pm

Tid for dagens 3 positive igjen!

Smile Jeg har vært på trening i kveld. Musklene mine skjelver nå, men det føles veldig godt!
Smile Jeg hører på bra musikk
Smile og skal begynne å lese ei ny bok snart!

echina

mån jan 14, 2008 10:29 pm

1. Jeg har også vært på trening Very Happy
2. Det er Top Model og Akutten på Tv i kveld!
3. Jeg har spist en utrolig god kvelds

hjarta

Helen

mån jan 14, 2008 11:16 pm

1. Ledig förmiddag = sovmorgon!
2. Har varit och målat ikväll med min förvuxna "ungdomsgrupp" i men gamla hemförsamling (vi är runt 25 allihopa, och har varit med sen vi var 4 år nästan allihopa, och träffas fortfarande)
3. Hittade billiga jordgubbar på ICA som jag ska ha till frukost imorgon!

Nattfjaril

ons jan 16, 2008 11:41 pm

1. Igår spelade jag och min pojkvän in en film som ska skickas till England (grattis hälsning till en människa jag inte ens känner+ att de ville se mig och höra min röst när de hört så mycket om mig), och idag sa min pojkväns pappa att han tyckte det blev bra, vilket betyder att jag är mindre nervös över det.

2. Jag skrev en "att göra lista" varav en punkterna var "hitta någonstans att bo i Stockholm 2-4 maj", och jag upptäckte precis att det har jag fixat utan att jag tänkte på det.

3. Jag spar det bästa till sist... Jag tänte ljus omkring mitt i mitt badrum, släckte lampan, sen startade cd spelare med klassisk musik, och la mig i badkaret, och där låg jag i en timme och bara njöt. Så skönt har jag inte haft på LÄNGE Very Happy

Sandra

mån jan 21, 2008 2:48 pm

Jag kom i tid till skolan Shocked
Min underbara katt sitter och biter mig i nacken medan hon spinner Razz
Vi blev bjudna på lunch av kåren på skolan Very Happy

elaviel

mån jan 21, 2008 11:34 pm

Det gick bra när jag övningskörde idag
Har städat rummet
Tränat box impact för första gången, jättekul och jättejobbigt

Nattfjaril

tis jan 22, 2008 12:06 am

Jag var i stan och träffade en människa från min praktik under gymnasiet och vi småpratade lite och han nämnde att de hade pratat om mig ganska nyligen (positivt alltså).

Jag har upptäckt en ny sak om min Sofia (katten); hon är helt tokig i maränger Very Happy

Min mamma ska till Norge, och hon kom ihåg att fråga om det var ngt jag ville ha därifrån... Så till helgen får jag säkert norskt godis Wink

echina

tis jan 22, 2008 12:06 am

hjarta Laget vaffler
hjarta Hadde en utrolig flink instruktør på aerobicen
hjarta Nattpysjen min

JozzAn

tis jan 22, 2008 12:08 am

1. Min rektor har äntligen sagt att vi ska ha ett möte (som säkert blir om tusen år men det är ett framsteg i alla fall)
2. Skolan gick bra idag
3. En person i klassen som förut verkar ha ogillat mig pratar och umgås med mig i skolan!!!!!!!!!! party party

Återgå till "Positivt forum"