Shantaram

Re: Dagens tre positiva

lör aug 04, 2007 4:19 pm

Åååå, dagen i dag er SÅ bra party party party
1. jeg har vasket, støsuget og ryddet til jeg ble helt svett, nå ser det endelig bra ut i leiligheten Mr. Green Mr. Green
2. fikk nettopp vite at jeg har kommet inn på kurs for foredragsholding, så snart skal jeg begynne å forelese igjen Mr. Green Mr. Green
3. har fri idag, og i kveld skal jeg bare nyte den nyvaskede stua mi og se på tv Very Happy

Hine

mån aug 06, 2007 4:47 pm

Mina dagens positiva:
1. Skolstarten närmar sig, jag ska börja gymnasiet - estetiskt program med teater-inriktning. och även om jag är nervös så är det positiva att jag ser fram emot det. party
2. Idag var jag på Liseberg med min urgulliga lillebror. Vi åkte massor av karuseller och sånt och sedan åt vi våfflor. Det var jättemysigt Smile
3. Det är fint väder idag.

Shantaram

ons aug 08, 2007 5:42 pm

dagen i dag...
1. jeg kom meg opp av senga og ut på jobb, selv om jeg aller mest hadde lyst til å gjemme meg under dyna.
2. Jeg så reprisen på Friends
3. og nå har jeg fri i hele kveld party

Sandra

ons aug 08, 2007 5:53 pm

okej, tre positiva för idag:

Jag har efter en oerhört självkritisk gårdag tagit mig i kragen och börjat bocka av saker på en lång lista!
Brodern är hemma efter 8 månader utomlands Very Happy
Jag känner mig motiverad till tusen!

Nattfjaril

ons aug 08, 2007 6:07 pm

Vad härligt, sandra, att du är motiverad. Saker är ju så mycket roligare då Wink

1. Mina arbetskamrater tycker jag är trevlig och duktig (och jag min klant som trodde de tyckte jag var konstigt och korkad)
2. jag har kommit i gång med att "banta ner min lägenhet", dvs rensa bort alla överflödiga onödiga saker, så att det ska bli lättare att flytta, om jag flyttar, eller bara hålla ordning.
3. Jag har snart semester party

Innie

tor aug 09, 2007 10:17 am

1. Jag växer och blir tryggare i mej själv i en rasande fart just nu, och inser att jag vågar känna saker igen
2. Jag är i Stockholm oc ska få träffa min finaste vän om bara en timme, var minst ett årsen vi sågs sist
3. Jag har hittat Honom. Killen. Stjärnan som tänder stjärnor i mina ögon, och jag får bo hos honom och vara trygg med honom här i storstan ända till på söndag... hjarta

Nattfjaril

tor aug 09, 2007 2:34 pm

1.En av människorna på mitt jobb la handen på min axel och sa: "Det är förjävla roligt att hjobba med dig, för det går verkligen undan och du e så duktig" (Suger i mig)

2.Jag stod för dagens skratt på jobbet (det är egentligen inte roligt; micke såg en bautageting och den började flyga omkring i närheten av mig, jag såg den i ögonvrån att den var faktiskt stor. vanligtvis har jag lärt mig att kunna vara med en geting ett litet tag, emn jag fick panik, skrek som om nån höll på att mörda mig sprang i väg och släppte min kaffemugg på första bästa ställe. Efter mig lämnade jag ett gäng förvånade arbetskamrater, som brast ut i skratt när micke svarade deras förvånade ansikten med "Hon såg en geting". Jag skrattade också när jag såg hela senariot ur andra ögon än mina skrämda.)

3.Jag kan se fram emot att komma fram till ett rent kök, eftersom jag städade igår Smile

Hine

tor aug 09, 2007 7:36 pm

1. Jag har varit och simmat idag, det var jätteskönt och roligt.
2. Jag har orkat teckna idag: jag älskar att teckna men jag brukar vara alltför trött för att orka koncentrera mig.
3. Jag chattar med en jättesnäll kompis just nu.

Helena

tor aug 09, 2007 10:44 pm

1. Jag har simmat långt och det var uinderbart!

2. En av mina kontaktpersoner berömde mig för att jag kämpar på så bra och för att jag vågar testa nya saker och utmana mig själv *stolt i smyg*

3. Jag har ätit pannkaka för första gången på länge!

JozzAn

fre aug 10, 2007 12:59 pm

1 Min systersson fyller 4 år idag =)
2 Jag har sovit massor!
3. Det är bara fyra dagar kvar tills jag får träffa min psykolog igen

Återgå till "Positivt forum"