Admin
Site Admin

Utveckling av forum

mån nov 11, 2019 12:39 am

Hej!

Tyvärr har forumet länge varit en del av SHEDO som inte utvecklats vidare. Vi i styrelsen ser nu över möjligheterna att kunna göra SHEDOs forum mer levande, och ett steg i detta är att ta kontakt med er som nu finns registrerande, för att få er viktiga input men också för att få en överblick om vilket engagemang som finns på forumet i dagsläget.

Innan vi kommer kunna sprida och utveckla forumet är det tyvärr en del bakomliggande saker vi behöver få ordning på. Det handlar mestadels om att vi spam och skräppost från forumet (som vi hade problem med även under 2016). Vi har tidigare haft webbutvecklare inkopplade som försökt ordna detta, och med visst resultat. Det finns nu inget spam ute i forumet, men därför skickas tusentals spam-inlägg till admins epost, vilket gör att det missas viktig information från forumet. För att kunna få ordning på det här krävs det att vi hittar person(er) som kan arbeta med php-forum, samt en budget för att betala för detta.

Våra funderingar till dig som är registrerad medlem, admin eller moderator är följande:
- Är du inloggad/aktiv i forumet i dagsläget?
- Hade du varit intresserad av att bli aktivt moderator på forumet, om forumet hade blivit mer levande igen?
- Vilka förbättringar hade du velat se på SHEDOs forum?
- Vet du någon som arbetar med webbutveckling och kan arbeta med php-forum? Alla eventuella kontakter är värdefulla.

Hör gärna av dig till info@shedo.se med all input du kan och vill. Den är viktig i vårt arbete att förhoppningsvis kunna göra forumet mer levande igen.

Tack på förhand!
Jessica Andersson
Ordförande SHEDO

Chastity

Re: Utveckling av forum

mån nov 18, 2019 6:09 pm

Jag verkade vara aktiv 2018 (något) och är väl något aktiv nu igen på forumet.
Känns som att det inte är så många inne på forumet längre.
Forumet har hjälpt mig under väldigt lång tid på så många olika sätt genom livet, både bra stunder och dåliga.

Var nog det jag ville säga, har inte direkt någon mer input i nuläget.

Återgå till "Info & frågor om forumet"