Eyorgirl

Re: Dagens tre positiva

sön dec 03, 2006 12:42 am

Dagens tre positiva
1. Var på tjejmiddag med kompisarna från klassen. Så härligt att känna att man orkar och vill vara med.
2. Fick ligga och läsa i sängen så länge jag ville.
3. Gjort färdigt sommarens fotalbum.

Vinterbarn

sön dec 03, 2006 4:26 pm

1) Våknet utvilt og fornøyd etter gårsdagens forestilling, som ble godt mottatt hos pblikum!
2) Hadde fått sms av min utrolig gode venn, og fikk svar med en gang jeg svarte han!
3) Vært på musikaløving og hadde det moro der!
Very Happy Razz Very Happy Razz Very Happy Razz Very Happy Razz Very Happy Razz Very Happy Razz Very Happy Razz Very Happy

hana

sön dec 03, 2006 6:29 pm

1. Julpynten med ny adventsljusstake, vitmossa, kottar, apelsiner med nejlikor, papparkakor med glasyr, snöbolleljus och lussebullar i gigantiska mängder!

2. Mattematiken som gör att jag känner mig smartast!

3. Ska se Borat-filmen snart med underbara människor

Celli

sön dec 03, 2006 7:13 pm

1. Fikk ligge leeenge
2. Ei venninne jeg ikke har sett på lenge, kom plutselig innom
3. Julegrana ble tent på torget!!!!! ^^

Anna

mån dec 04, 2006 11:07 am

klockan är bara lite över tio, men tre positiva kan jag nog få ihop ändå! Första lektionen i skolan är inte förrän vid ett så jag vilar upp mig nu på förmiddagen.

1. Bakar lussekatter som antaglien blir supergoda!
2. Ska gå och överraska en vän med lussekatt och "leva ett liv...-boken"
3. Jag mår lite bättre idag än vad jag gjorde igår!

Kram
Anna Smile

Fellanoween

mån dec 04, 2006 1:47 pm

Hade en bra dag igår, när min mamma var på besök på mitt behhem, så där hittar jag nog tre bra saker från då.

1)jag vågade äta lite julbord med mamma
2)vi köpte julklappar i en jättefin träföremålsaffär (dock ej mastodontljusstaken i gjutjärn som var lika hög som jag och kostade 14 800! OK om man har ett slott, men annars?)
3) jag kunde för en stund glömma mina destruktiva impulser

Kram,
Fellanoween

Sofia

mån dec 04, 2006 5:16 pm

Till Eyorgirl: Jag gläds verkligen med dig! Om man inte har ork är det väldigt svårt att uppskatta saker. Och har man levt länge med ständig trötthet och meningslöshetskänslor känns det mesta underbart när man kan släppa taget om det, om än bara för ett par timmar!

Till Fellanoween: Starkt jobbat! Kanske kan du få din mamma att komma och hälsa på lite oftare? För visst är det gott med julbord (även om ett visst litet ätstörningsmonster vägrar tycka det)? Jag sitter faktiskt just nu och tuggar i mig pepparkaksdeg. Sedan jag blev vän med en tjej i Stockholm som älskar kaksmet har ordet P-deg fått en annan innebörd för mig.

/Kram Sofia

Vinterbarn

mån dec 04, 2006 6:16 pm

1) Var på glattkjøring, det var moro det!
2) Hadde fiskegrateng til middag!
3) Fikk sokker i julekalenderen!

Vinterbarn

mån dec 04, 2006 9:44 pm

Jeg blir i så godt humør av å skrive 3 positive ting at jeg må skrive enda tre idag!

1) Sett på julekalendere på tv
2) Laget julegaver og julekort
3) Laget kakao til min søster, det ble hun glad for. Og da blir jeg glad

Manda

Dagens tre positiva

tis dec 05, 2006 4:03 pm

Tre positiva saker just nu:

1. Jag har gjort mitt sista matteprov, haft min sista mattelektion och räknat mitt sista tal. Nu har jag avslutat hela Matte C-kursen och behöver aldrig mer ens kolla i en mattebok! Very Happy

2. Jag är ledig imorgon

3. Det är allmänt mysigt med jul, advent, lussebullar och julgransbelysning Smile

KRAM!

Återgå till "Positivt forum"