Vad är du intresserad av?

Litteratur och skrivande
22%
37
Dans
8%
14
Teater
9%
15
Spela eller sjunga
16%
26
Teckna och måla
12%
20
Ridning
8%
14
Bollsport
4%
7
Kampsport
2%
3
Annan sport
7%
11
Annat (berätta gärna)
11%
18

Antal röster: 165
echina

Re: Vad är du intresserad av?

sön okt 26, 2008 12:27 pm

Hade jag kunnat kryssa i ett anti-kryss hade det nog varit på ridning. Inget fel på hästarna egentligen, men jag är rädd för dem (de kan ju bitas och sparkas och är allmänt stora!), håller mig helst på replängds avstånd. :lol:

Åh. HAHAHAHAHA. Her er en mere der er veldig ræd for heste!
Tak fordi du fik mig til at grine!
:mrgreen: :lol:

Haha. Og her er en til! Skumle dyrene!!! 8O

echina

sön okt 26, 2008 12:28 pm

ja! :mrgreen:
Jag har kommit på att det finns ett enda säkert område på hästen: Om man står på sidan ungefär vid magen. Där har jag stått någon gång typ på Skansen när någon övertalat mig. Längre fram så kan de rackarna bita en, längre bak så kan man bli sparkad. Om man sitter ovanpå så kan de bita en i tårna, det har jag allt sett!
Och inte kan man mata dem heller, de knipsar av hela handen så fort de kommer åt! 8O Klia dem på mulen eller i pannan kommer därför inte på tal, av uppenbara skäl.
Det finns såna där galna typer som krafsar dem under hovarna och står ända framme vid munnen, det har jag också sett, men det gör de bara för att de inte fattat hur farligt det är! Riksvarning borde utfärdas! :lol:

Åhhhh! :D :D
Nå fikk du meg til å le!!!! :lol: :lol:

Flaming Dove

sön okt 26, 2008 3:32 pm

Det finns såna där galna typer som krafsar dem under hovarna och står ända framme vid munnen, det har jag också sett, men det gör de bara för att de inte fattat hur farligt det är! Riksvarning borde utfärdas! :lol:

Haha, fast jag är gammal hästtjej tycker jag det där är våldsamt roligt! :lol: Men som jag skrev innan det är hästmänniskorna som är riktigt farliga!

Återgå till "Allmänt forum"