_sofia_

daglig verksamhet med praktik

ons okt 08, 2014 7:02 pm

Nu har jag gått i daglig verksamhet på ett ställe/en organisation (?) som heter "MISA" ett tag, och det går jättebra! <!> Jag går där två dagar i veckan, och meningen är att jag skall få en praktik via MISA. Imorgon ska jag på studiebesök på fiket på biblioteket här i stan, vi ska kolla om jag kan få praktik där. Hoppas det. Håll tummarna för mig :d: :d: :d:
Jag tycker det är lagom med två dagar i veckan just nu, jag har ju varit sysslolös i ett år, så jag måste bli van med att göra något innan jag sätter igång mer intensivt tror jag. Men när jag får praktik hoppas jag kunna jobba mer än två dagar till slut.

Dessutom har jag börjat träna! En dag i veckan just nu har det blivit, men nästa vecka ska det förhoppningsvis bli två; denna och förra veckan krockade träningen med olika saker så att det bara gick en dag. Jag tränar på något som heter "Hälsocenter" som tillhör landstinget. Träningen liknar typ Friskis & Svettis lite men är inte direkt jättetung. Perfekt för en otränad person som jag.

Så jag har en del att göra nu för tiden 8) :o

Barneveld

Re: daglig verksamhet med praktik

tor okt 09, 2014 10:28 am

Åh vad glad jag blir <!> Det här låter fint. Jag håller tummarna för att praktikplatsen går igenom <3
Och jag håller tummarna för att de på praktikplatsen fattar vilken fantastisk människa du är så att de har vett på att uppskatta att du har möjlighet att komma till dem och hjälpa till.
Jag ska be :D
Kram <3

_sofia_

Re: daglig verksamhet med praktik

mån okt 13, 2014 4:37 pm

Tack tack <3
Verkar som att bibliotekets fik inte kunde, men däremot verkar det finnas en stor chans att jag kan få praktik på konstmuséets fik :) Dessutom kan jag eventuellt få praktik i själva biblioteket också. :D Då blir det tre dagar i veckan till att börja med (två i fiket på konstmuséet, en på biblioteket). Hoppas!

Återgå till "Identitet & vägval"