6. Har du någonsin blivit anfallen och biten av ett vilt djur och överlevt attacken?Attackerad av fiskmås Nä, överlevde inte, skriver från andra sidan. Detta var en märklig fråga.
Frågan är inte så märklig på Nederländska, det är min översättning som knasar

. Det ska vara fråga om en livshotande attack.
Måsar gills inte. Alla som befinner sig på fel ställe blir attackerad av mås

. I förrgår var det en mås som planerade en attack på min ostmacka. Han gjorde ett utfall men hade inte med i beräkningen den kvinna som dök upp mellan honom och smörgåsen, varpå han snabbt måste avvärja attacken. Måsen var utanför kvinnans synfält så när jag skrämt tittade åt hennes håll såg hon lite brydd ut med en min som verkade uttrycka "Tror du jag tänker sno din macka eller!". Varpå jag kände att jag måste förklara mig och pekade på måsen och sa "de Vogel!". Hon tittade på honom, lade märke till hans suktande blick, lyste upp och svarade "ah hij wilt je kaasbrood!"
Den röda tråden bland tre av djuren du nämnde; alpacka, get och rådjur, är väl fötterna på dem , har de inte typ klövar allihop? Min alpackakunskap är inte att skryta med, har aldrig kollat den under fötterna

. De är växtätare alla tre också. Så något slags gräsätande klövdjur borde vara ditt totem, samt isbjörn och orm