Barneveld

Mötet är på måndag

fre jun 10, 2016 4:21 pm

Jag är redan sjukt nervös inför mötet med FK, AF och sjukvården på måndag. I mitt horoskop står det att jag kommer att ha det bra, att jag kommer att må bra och att allt blir precis som jag vill. Det låter lovande. Men hur tillförlitliga är stjärnorna?
Jag sätter dock min tillit till att det stämmer. Det ger mig i alla fall en påminnelse om att det kan gå bra.

Hummeldumm

Re: Mötet är på måndag

lör jun 11, 2016 2:22 pm

De möten jag har varit på har varit bra och konstruktiva. Alla inblandade parter har velat mig väl. Jag tycker det är mycket värre när de hux flux ringer upp en. Förhoppningsvis blir ditt möte precis så bra som stjärnorna förutspår. Lycka till!

Gonzo

sön jun 12, 2016 4:39 pm

Håller tummarna för ditt möte. Att det blir konstruktivt och bär framåt i morgon. Kanske de rent av har något nytt att komma med. Och lugn och frid önskar jag dig.

Hohaj

sön jun 12, 2016 5:13 pm

Lycka till fina du!

Barneveld

tor jun 16, 2016 5:43 pm

Jag gick från att ha en riktigt bra läkare till att få en dum läkare. På mötet med försäkringskassan sa läkaren många bra saker och jag måste säga att på det viset har han vissa poänger. Men FK behövde ha en komplettering till min ansökan med den info han gav på mötet. Då säger han att det kan han inte lova 8O .
Nähä???
Ifall han inte gör det får jag ju avslag på ansökan igen :evil: . De behöver ju all tillgänglig information för att kunna ta ett seriöst beslut :roll: .

Hohaj

tor jun 16, 2016 6:08 pm

Konstigt! Kan du kontakta honom igen och ge honom en liten påstötning? Viktigt att han skriver kompletteringen ju! Bra att FK fick höra den nya infon - kanske det gör dem mer beredvilliga att ompröva beslutet.

Gonzo

tor jun 16, 2016 8:09 pm

Vad månntro han menar med det? Att han inte är skrivkunnig... ? På allvar alltså. Om han har informationen de behöver är det väl det han ska skriva... läskigt... Hoppas stjärnorna sätter in all sin kraft så han får det gjort. :evil:

Barneveld

tor jun 16, 2016 8:10 pm

Ja FK verkar villiga att ompröva beslutet. Men om de inte får in kompletteringen har de ju inget underlag för ett nytt beslut :( . Kuratorn lovade att han skulle uppmuntra läkaren till att skriva ner kompletteringen och skicka den och L lovade att hon skulle hjälpa mig att anmäla läkaren till patientnämnden om han inte skriver någon komplettering.

Gonzo

fre jun 17, 2016 8:32 am

Vad skönt att du inte kämpar ensam utan har de som står i ditt försvar. Pust... hoppas stjärnorna nu ställer sig rätt på himlen idag också så läkaren kommer sig för med att ta tag i sin dator och formulerar några rader.

Barneveld

fre jun 17, 2016 3:15 pm

Ja jag undrar hur det kunde bli en liten fnurr på tråden när nu stjärnorna stod så rätt. Kanske var det läkarens stjärnor som var lite motvalls i måndags. Hoppas verkligen att de ställer sig i inspirationsposition så att han får en plötslig ingivelse till hur han ska formulera sig och sedan plitar ner några rader.

Återgå till "Identitet & vägval"