Hohaj

Re: Om gnälltråden

ons dec 12, 2012 2:06 am

Bra med påminnelse! Vet att jag själv skrivit långt i gnälltråden nyligen och det är bra att påminnas om att den inte lämpar sig speciellt väl för texter av den typen! Om en har något längre eller mer omfattande att skriva är det bättre att göra detta i en egen tråd. *Note to myself* Tänk på det ni andra också! Till exempel är det lätt att inlägg försvinner i mängden i en så pass gigantisk tråd (som det faktiskt handlar om) vilket kan göra att de inte får det bemötande jag önskar dem. Dessutom kan det bli svårt att följa och fortsätta de samtal som inläggen startar. De riskerar liksom att drunkna i allt annat. Därtill, och det har påpekats förr, kan det konstruktiva fokuset lätt tappas bort om/när inläggen blir allt djupare, mörkare och allvarligare. Bättre att starta en ny tråd eller skriva i en som passar det en vill ta upp! Läs gärna Innies startinlägg till den här tråden!

Gonzo

mån jun 10, 2013 8:40 pm

Trött för jag sov för lite förra natten. Nu ska jag sova mera.

Ledsen för vi har bråkat en del med min älskade. Jag ska bara vänta nu och hoppas hon snart svarar på mitt meddelande. Jag vill inte bråka men jag vill inte bli påtrampad eller förloramig själv heller. Jag vill vara bara jag. Tillsammans med henne.

Hummeldumm

fre nov 20, 2015 1:16 pm

Ont i axeln! :evil:

Återgå till "Allmänt forum"